معمارزاده تنها عامل شکست‌های پرسپولیس نیست/ الهلال می‌خواهد تیم دنیزلی را غافلگیر کند
تاریخ : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی

در خصوص بازی پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: باتوجه به اینکه پرسپولیس در عربستان یک نتیجه خوب را مقابل الهلال گرفته قطعا شرایط این بازی با بازی قبل فرق می‌کند. الهلال می‌خواهد پرسپولیس رادر تهران غافلگیر کند و پرسپولیس هم که شرایط خوبی در بازی‌های آسیایی دارد می‌خواهد هر طوری شده الهلال را پشت سر بگذارد و به تیم اول صعود کند.

وی افزود: پرسپولیس در چند وقت اخیر خوب نبوده اما هواداران باید به کمک این تیم بشتابند تا قرمزپوشان امتیاز دلخواه را از این بازی بگیرند. حداقل یک امتیاز و حداکثر سه امتیاز برای سرگروهی پرسپولیس و صعود به مرحله بعدی بسیار مؤثر است تا بازی بعدی خود را قرمزپوشان در تهران برگزار کنند.

استیلی گفت: پرسپولیس در بازی‌های آسیایی چند بازیکن خوب را گرفته و ضعف هایش را تا حدودی پوشش داده است. این بازیکنان در خط دروازه و دفاع چپ بازی می‌کنند و قطعا می‌توانند به پرسپولیس در بازی مقابل الهلال کمک ویژه‌ای کنند.

وی در پاسخ سؤالی که آیا این شرایط در زمان شما هم در پرسپولیس حکمفرما بود یا نه، گفت: شرایط فرق دارد، بازیکنان باید بدانند به خاطر رضایت مردم حتی یک بازی دوستانه هم اهمیت دارد و به همین دلیل باید باتمام وجود بازی کنند. شاید پرسپولیس رتبه و جایگاه خوبی نداشته باشد اما این دلیلی بر این نیست که بازیکنان محکم بازی نکنند. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همه با هم باید دست به دست هم در بازی مقابل الهلال با یک رفاقت مثال زدنی کمک کند تا موفق شوند. البته من معتقدم بازی‌های لیگ هم در بازی‌های آسیایی تأثیر دارد، اما مهم‌ترین فاکتور دوستی با همدیگر است.

وی در پاسخ سؤالی در خصوص اینکه معمارزاده زمان شما هم مشکلاتی داشت و اکنون هم همان اتفاق افتاده، یادآور شد: نتایج پرسپولیس را نباید سر یک بازیکن خالی کنیم و همه چیز را گردون او بیندازیم. میثاق از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیست اما باید در قبال هواداران سعه صدر داشته باشد و هواداران هم نباید فقط این دروازه بان عامل شکست های پرسپولیس معرفی کنند. معمارزاده یک دروازه بان ملی است که پتانسیل خوبی دارد.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که به نظر شما مشکل حال حاضر پرسپولیس چیست، تأکید کرد: من چون در تیم نیستم نمی‌توانم نظر بدهم، چون نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است اما از آن چیزی که از تلویزیون می‌بینم، معتقدم که مهم‌ترین عامل همدلی بودن بازیکنان برای رسیدن به موفقیت است؛ نه اینکه رو در روی هم با هم خوب باشند اما بعد از آن با هم مشکل داشته باشند. باید دلها به هم نزدیک شود و بازیکنان با اتحادی که پیدا می‌کنند بتوانند از سد الهلال بگذرند. البته الهلال هم خطرناک است و مطمئن باشید برای هر فرصت خود برنامه ریزی خاص خودش را در ورزشگاه آزادی دارد. البته حضور 100هزار نفر آنها را غافلگیر می‌کند.

منبع:خبرگزاری فارس



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ورزش امروز , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید